2015. augusztus 24., hétfő

Vigasztalás egy távoli országból 1.rész

Sziasztok!
Itt egy újabb rész egy történetből! Aki szereti Mesut Özilt az most figyeljen, mert az Ő története jön!
Jó olvasást!
Puszancs
Vita Mara



Kíra Dominyktava szemszöge

A mai napomat pihenéssel fogom tölteni, mert a mai nap pihenő nap és holnap lesz egy csoport, akiket körbe kell majd vezetnem Barcelona gyönyörűséges utcáin. Már kislánykorom óta itt lakom és itt is nőttem fel. Mióta csak az eszemet tudom kedvenc csapataim az FC Barcelona (természetesen) és az Arsenal. Nagyon szeretem őket és az egyik álmom az, hogy eljussak hozzájuk és találkozzak velük. De kezdjük is el a sztorit. Reggel szokásomhoz híven, amikor pihenő napom van, felkeltem 9-kor. A madarak szavára keltem és ezt imádom. Egy 10 percig ebben gyönyörködtem, aztán lementem reggelizni. Elővettem az én kedvenc eledelem: a nutellát. Folyton- folyvást csak ezt enném. Szépen megkentem két szelet kenyeret, és felvittem a szobámba. Bekapcsoltam a TV-t és kerestem egy csatornát, ami normális, de csak a Disney Channelt találtam. A Disney egy örök kedvencem. Vele nőttem fel és a hercegnőkkel. Most éppenséggel Csingiling 2.része ment, amit imádok. Annyira cuki!!! Ámuldozás közben megeszegettem a kenyeret és utána, a film végeztével, átöltöztem egy itthoni szettbe. Pipa. Aztán levittem a tányért és elmostam. Hirtelen egy telefoncsörgésre lettem figyelmes és szaladtam is a csodaketyeréért. A hívást anyukám kezdeményezte:
-Jó reggelt,kis csillag.Hogy vagy?
-Neked is, Anyuci. Hát nemrég reggeliztem és most mosogattam el. És ti hogy vagytok?
-Én is jól vagyok és apádat meg ismered, kinn van a műhelyében és szereli a kocsit. Most csinálom a reggelit és várom, hogy benyomuljon a házba. Azon gondolkoztam, hogy átjöhetnél ebédre, mert beszéltem bátyáddal és jön ebédre, hogy bemutassa az új barátnőjét. Ugye te is jössz?
-Persze!! Ki nem hagynám!! És mikor legyek ott?
-Hát szerintem 11-re jó, ha jössz.
-Rendben. Akkor pontban 11-re ott leszek. De most megyek és készülődök, mert már 10 van. Puszi nektek. Szia, Anyuci!!!
-Neked is kicsim. Szia
De fasza!! Egy családi ebéd! Rég nem volt már ilyen (1 hónapja). És azért kíváncsi vagyok bátyám új nőjére. Gyorsan felöltöztem elegánsan és megcsináltam a sminkem és a hajam. Mikor elkészültem, indultam is benzin hajtotta járgányommal. Gyorsan oda értem és becsengettem:
-Anyucii!!! Megjöttem!!
-Nyitom, kicsim!!
És rögtön nyílt az ajtó és egy szuszkinyomó ölelést kaptam szülőanyámtól:
-Anyuci, ha most nem engedsz el akkor nem marad levegőm!!!
-Jól van, elengedlek!! Gyere beljebb!! A bátyád és a barátnője meg apád a nappaliban vannak!! Lepd meg őket!!
-Oké, megyek!!
Lassú és néma léptekkel haladtam a nappali felé. Éppen nevettek, mikor hirtelen előugrottam és sikítottak egyet én meg sírva nevettem rajtuk.
-Helló!!!!!
-Jaj, kislányom. Ha így folytatod, egyszer szív rohamot kapok, te lány!!!
-Jaj, Húgi.
-Szia, Dave.
-De megleptél, szó szerint. Nem is tudtam hogy jössz te is!! Ez esetben szeretném bemutatni a barátnőmet, Jenettet.
Ránéztem a mellette ülő szőke szépségre.
-Szia. Kíra vagyok. Dave kishúga.
-Szia. Én Jenett vagyok és már sokat mesélt a bátyád rólad. Örülök,hogy megismertelek.
-Én is örülök!
A beszélgetést anya törte meg:
-Mindenki az ebédlőbe, EBÉD!!
-Rendben, Szívem. Indulunk-mondta apukám.
Gyorsan helyet foglaltunk és jóízűen elfogyasztottuk az ebédet. Sokat beszélgettünk, de reflektor fényben csak a drága bratyeszkám és a barátnője volt. Mindent elmeséltek, hogy hogy és mikor ismerték meg egymást. Hogy vannak, stb.Mindenki szimpinek találta Jenettet, és szerintem is kedves és rendes lány!!
Miután befejeztük az ebédet volt vagy délután 2 óra és úgy gondoltuk, hogy csinálunk egy családi film nézést.
Az Amerikai pite 4-et néztük meg. Iszonyatosan jó és nevetős film volt. Mindenki a földön fetrengve nevetett. Amikor vége lett a filmnek, lehetett 5 óra is. Úgy gondoltam, most már nekem ideje mennem:
-Figyeljetek.Szerintem én hazamegyek, mert ki kell pihennem magam, holnap lesz egy csoportom, akiket körbe kell vezetnem a városban. Nektek további jó mulatást. És Jenett, örülök, hogy megismertelek és jó volt titeket látni. Sziasztok
-Szia!!!-egyszerre hangzott el.
Gyorsan hazafelé menet bementem a plázába és vettem magamnak egy pár ruhát: 2 pólót, 1 nadrágot, 1 cipőt és egy táskát.
A vásárlással elment 2 óra, így most 7 óra van. 15 perc alatt hazaértem és bevittem a kocsit a garázsba. Mikor beléptem a házba rögtön a konyha volt a célpont. Csináltam magamnak egy gyors mikrós spagettit és elmajszoltam. A vacsi végeztével felvittem az előszobában hagyott ruhás szatyrot a szobámba és eltettem a ruhákat a szekrénybe. Mivel éreztem hogy már álmos vagyok, gyorsan elmentem zuhanyozni, aztán átöltöztem, bebújtam az ágyba, de mielőtt elaludtam volna, beállítottam az ébresztőt 7-re, mivel 8-ra ott kell lennem a Grand Supreme hotelben, ahol a csoportom tanyázik. 10 perc alatt elnyomott az álom.

Reggel a telefon csörgésre keltem fel...



Mesut Özil szemszöge

Reggel korán keltem mert készülődnöm kellet, mivel ma utazok Spanyolországba egy kis kiruccanásra két haverommal, Martinnal és Andrewval. Repülő helyett most a buszozást választottuk, mivel szinte mindenhova a szélfútta masinával közlekedtünk és most ki akartuk próbálni, hogy milyen lehet, mivel a meccseken kívül még sosem utaztam busszal. Szóval reggel 5 óra volt és a busz 8-kor indult a reptérről. Felkeltem az ébresztő segítségével és gyorsan felvázoltam magamban a haditervet: zuhanyzás, borotválkozás, hajszobrászkodás, öltözés, pakolás, reggelizés, telefonálni a két srácnak, hogy induljanak ide, ellenőrzés (hogy minden megvan-e ), majd indulás  a reptérre és indulhat a nagybetűs két hetes vakáció. Gyorsan 5 perc alatt lezuhanyoztam, majd siettem  a borotválkozással és ennek következtében az én hülye kezemmel megvágtam magam!! Szerencsére nem volt nagy vágás, szóval nem ragasztottam le. Tettem az arcomra a kedvenc arcszeszemből és megcsináltam a hajam. Szokásosan kakastaréjba állítottam be. Utána szaladtam a szobába öltözni. Mikor már majdnem odaértem egyszer csak azt vettem észre hogy seggre estem, mert még a talpam egy kicsit vizes volt és megcsúsztam. Na sebaj, felálltam, mint Rocky minden ütés után (majdnem minden). Sikeresen 15 perc alatt sikerült.Gyorsan elkezdtem bepakolni még a hiányzó dolgokat a bőröndbe, mert tegnap este még elkezdtem pakolni, csak félbehagytam, mert lefeküdtem aludni, hogy ma fel tudjak kelni. Ezzel is gyorsan végeztem. Most lehetett kb.6 óra. Mivel volt 2 órám még, vagyis másfél, mivel fél órával az indulás előtt oda kell érni és jelentkezni kell a reptéren, lassabbra vettem a reggelizést, nehogy megfullasszam magam reggelizés közbe, mivel megtörténhetne az én szerencsémnek köszönhetően. Neki láttam kávét főzni. Mikor már hallottam azt a hangot, amit kell, előkaptam a hűtőből 4 tojást és csináltam gyorsan 4 tükrös tojást (igazából tükör tojás, de én kicsi korom óta így hívom és mikor a srácok meghallják, sírva nevetnek). Mikor elkészült elővettem két szelet kenyeret. Szépen elkészülve vártam a kávét, hogy elkészüljön és rá egy percre el is készült. Gyorsan töltöttem magamnak belőle. Mielőtt elkezdtem volna enni, felhívtam a srácokat, hogy jöjjenek ide. Ezzel elkezdtem a már kevésbé meleg tojásomat enni, közben szürcsölgettem a még friss és meleg kávém. Miután végeztem, elmostam a tányért és a poharat. Ezután gyorsan körberohantam a házat, hogy minden rendben van-e és a helyén van-e. Szerencsémre igen. Ellenőriztem a bőröndöm, hogy benne vannak-e az elengedhetetlen darabok. Mikor már megbizonyosodtam arról, hogy készen vagyok, beiktattam egy fog mosást és ezzel teljes mértékben kész voltam és csak a két fiú hiányzott. Ők is gyorsan megérkeztek és köszöntünk is egymásnak egy öklös kíséretében:
-Helló, srácok. Indulhat a nagybetűs vakáció?
-Naná tesó, induljunk is- mondta Martin
-Ti meg mit szaroztok bent, indulhatnánk is már hercegnők-és ezzel felszólalt Andrew.
Gyorsan kivittem a kocsihoz a bőröndöt és betettem a csomagtartóba.Visszaszaladtam bezárni az ajtót, aztán behuppantam Martin kocsijának hátsó ülésére és indultunk a reptérre. Pontosan 7:20-kor megérkeztünk és megkerestük a csoportot. Meg is találtuk őket és mire az óra mutatója fél 8-at mutatott, mi már jelentkeztünk is az utazás vezetőjénél. Pontban 8-kor elindult a busz és indulhatott is a busz a fantasztikus Spanyolországba, Barcelonába. Már rég óta el akartam oda menni, de sose engedte időm és ez a kis szünet amit adott az edző, nagyon jól jött. Mart és Drew (így becézem őket) egymás mellett ültek, amíg mellettem egy anyuka ült. Előttünk fia ült apukájával. Nagyon aranyosak voltak és bennem az idilli család fogalma fogalmazódott meg (majd ha nekem is lesz egy gyönyörű feleségem, akkor én is szeretnék egy kis lurkót, de hogy fiú vagy lány legyen az mindegy, csak az a lényeg, hogy egészséges legyen). Mivel sehol se állt meg a busz, így este 10-kor megérkeztünk és az irányt a Grand Supreme nevű hotel felé vettük. A vezetőnk elmondta a tennivalókat és a holnapi menetrendet, hogy reggel 8-kor itt a hotel aulájában találkozunk és városnéző körútra megyünk és azt is, hogy egy idegenvezetővel. Aztán kiosztották a szobákat és mi a srácokkal egy három ágyas szobát kaptunk.Gyorsan kipakoltunk, majd lezuhanyoztunk egymás után és bevertük a szunyát.

Másnap reggel...
 

1 megjegyzés: