2015. augusztus 22., szombat

Csók egy idegentől 1.rész

Sziasztok!
Lehet, hogy egy kicsit késtünk, de sajnáljuk! Hivatalosan most fogjuk megnyitni a blogot. Az első részt a Csók egy idegentől című fanfictionból rakjuk fel. Reméljük tetszeni fog mindenkinek! Véleményeiteket várjuk! Jó olvasást!
Puszancs,
Vita Mara


Kate McConor szemszöge

Reggel megbeszéltem két barátnőmmel: Evával és Gigivel,hogy este ellátogatunk egy kocsmába és bepasizunk. Elsősorban Giginek segítettünk volna pasit szerezni, mert nemrég ért véget egy 3 éves kapcsolata és nagyon maga alatt volt és gondoltuk hátha talál egy pasit, de nem sejtettem, hogy ez egészen máshogy fog végződni. Szóval lehetett úgy dél, amikor felkeltem és meg reggebédeltem mivel még nem reggeliztem és már ebédidő volt. Megcsináltam kedvenc salátám, ami nem más mint a krumpli saláta és hozzá egy kis párolt csirkemellet meg sült krumplit. Miután elfogyasztottam reggebédemet úgy gondoltam, hogy megnézek egy jó kis horror filmet, mivel úgy beszéltük a csajokkal, hogy kb. 7kor találkozunk a helyen, és imádom a horror filmeket már kis korom óta, ami nem nagyon tetszik szüleimnek, de beletörődtek.Olyan 15 perc után sikerült a kedvenc filmnézős oldalamról kiválasztanom a filmet és a választásom az Annabellre esett és amúgy is olyan sok hírt hallottam róla, hogy vagy nagyon ijesztő vagy nagyon unalmas szóval én is szerettem volna róla meggyőződni.Elindítottam a filmet, de előtte kimentem egy kis dugi Oreos csokiért és egy kis chipsért. Ezek számomra el felejthetetlen kellékei egy jó mozizáshoz akár otthon, akár moziban. Az egyik jelenetnél annyira koncentráltam és ettem chipset hogy jött egy démon hirtelen szerűen és annyira megijedtem, hogy kiborítottam a chipset és még le is estem a kanapéról. Na bravó!!! Miután az enyhén összetört chipsdarabokat vagy morzsákat összeszedtem, mert amikor felálltam akkor is szerencsétlen módjára ráléptem és összetört. A film másfél óra után vége lett. Lehetett akkor délután fél három még volt másfél órám,mivel nekem nem tudom,de kell vagy másfél óra hogy elkészüljek és fél órára lakok a helytől. Ezután egy kicsit rendet tettem a házban mert egy csata utáni helyszín volt: elpakoltam, felporszívóztam, elmosogattam és még miegymás. Ezzel elment egy órám és fél négy és azt terveztem hogy elmegyek zuhanyozni, aztán választok ruhát, utána smink és hajcsinálás.Szóval miután kigondoltam ezt elkezdtem véghezvinni a tervem első fázisát: a zuhanyzást. Jó hideg vizet eresztettem a testemre hogy felébredjek.15 perc zuhanyzás után mentem a szekrényemhez a második fázis végbe viteléhez: a ruha választáshoz. Egy egyszerű de nagyszerű szettet választottam, amit fel is kaptam magamra. Ezután jött a harmadik fázis: a smink. Egy egyszerű sminkkel dobtam fel, mert mindig is a természetes kinézetet kedveltem.Végül elérkezett az utolsó fázis :a hajkoronám átalakítása. Úgy gondoltam, hogy a hullámos hajamat kiegyenesítem. Ezzel gyorsan végeztem és csak hat óra volt, de most olyan sétálhatnékom volt, hogy a séta mellett döntöttem. Végül utoljára megnéztem magam a tükörbe és felvettem kedvenc Vans cipőmet és magamhoz vettem a kedvenc táskámat és elindultam. Oda is értem fél hétkor, de mikor megnéztem az egész helyet nagy nehezen észrevettem a csajszikat. Odamentem és köszöntem nekik két puszi és ölelés kíséretében. Elbeszélgettünk és megbeszéltük a tervet és hirtelen Eva furcsa hadonászására lettünk figyelmesek és mikor megfejtettük, hogy azt akarja,hogy nézzünk a bejárat felé észrevettünk egy nagyon helyes srácot. Nagyon jól nézett ki és elég izmos volt. Bámulásom közepette arra lettem figyelmes, hogy...




Alex Oxlade-Camberlain szemszöge
 
Este 6 körül lehetett, amikor elindultam a kedvenc kocsmámba, ahol az Arsenalos haverjaim már vártak.Minden
nap, ugyanebben az időben, edzés után beülünk és elszórakozunk egy kicsit (persze nem annyira nagyon, hogy seggrészegek legyünk, mert másnap reggel már edzés van és ha az edző megtudja, akkor elég szép büntetést kapnánk.) Főleg most nem jönne jól, mivel hamarosan beindul a főszezon és vele együtt az egymást követő meccsek és nem szeretném a kispadról nézni az összeset. De mielőtt elindultam volna felöltöztem, mivel
mégsem mehetek meztelenül a nyilvánosság elé. Ezzel is elkészültem, aztán már épp indultam volna a kocsimmal (mondjuk a kocsma nem volt messze, kb.15-20 perc séta, de most nem volt kedvem sétálni), már be is ültem, de amikor már betettem a kulcsot az indítóba, nem akart elindulni.Megpróbáltam beindítani vagy 100-szor, de sikertelenül próbálkoztam, mert sehogyan sem akart elindulni a szeretett Porcéhem. Már vagy az ezredik próbálkozás után néztem meg, hogy nem fogyott-e el a benzin és csodák csodájára vajon mi volt a probléma: persze, hogy elfelejtettem tankolni, így természetesen elfogyott az üzemanyagom. Ezzel el ment vagy 40 perc és már is késésben voltam, mivel 7kor szoktunk mindig találkozni, szóval nem volt más választásom: el kellett indulnom gyalogosan, méghozzá elég sietősen, mivel az iménti incidens miatt késésben voltam.És hogy még fokozzuk-e csodás történetet, mikor szálltam volna ki az autóból a figyelmetlenségemben, idegességemben és sietségemben sikerült bevernem a fejemet az ajtóba. Körülbelül ezeket kiabálhattam: Hogy az a büdös kurva élet, hogy ez is csak velem nyomorult idiótával történhet meg!!!!!!!!!!!!! Miután sikerült kitombolni magamat 5 perc erejéig és még több késést felhalmozni, szinte futva tartottam a kocsma felé. Csekély 10 perc késés után odaértem, de nem szívesen néztem a srácok szemébe, mivel már vagy 10 méter távolságból éreztem a szúrós tekintetüket rajtam, amikor beléptem az épületbe...

4 megjegyzés: