2015. augusztus 26., szerda

Csók láttó távolságon belül 1.rész

Sziasztok!
Itt a várva várt első rész az Aaron Ramsey-s fanfictionból. Remélem tetszeni fog nektek és komizzatok és pipáljatok.
Jó olvasást!
Puszancs,
Vita Mara

Sofia Edenburg szemszöge



Egy átlagos angol lányka vagyok, aki csak annyiban különbözik a többi fiatal angol lányoktól, hogy focista haverjai vannak. Egyébként teljesen normális életem van. Mindennap korán kelek, hogy beérjek a szerkesztőségbe, és későn fekszem le, hogy kész legyek egy cikkel. Mint említettem sok híres barátom van. Most is az egyik híres haverommal sétálgatok London egy eldugott kis szegletében. A haverom nem más, mint Aaron Ramsey. Ő a legjobb haverom a többi focista közül. Vele lehet viccelődni, nevetni, sírni, röhögni és mindent.
- Itt is vagyunk. Halló. Itt vagy?- lengette meg a kezét előttem.
- Ja, igen csak elkalandoztam. Hű, de gyönyörű helyre hoztál.
- Reméltem is, hogy tetszik. Gyere, menjünk be.
Kinyitotta előttem az ajtót majd beléptünk. Belépve egy csinos kis kávézót láttam. Szép volt nagyon. Modern volt, de még is egyszerű. Egy eldugott asztalkánál foglaltunk helyet. A pincér srác felvette rendelésünk, majd pár perc után ki is hozta. Míg vártunk az italokra semmiségekről beszélgettünk. Mikor megkaptuk elő halásztam a diktafonom és egy jegyzettömböt. A jegyzettömbben voltak a kérdéseim melyeket fel kellett tennem Aaronnak. A munkám miatt kellett most itt ülnöm vele. De én ennek is örültem, hogy legalább pár órára láthatom. Minden kérdésem a "munkájával" voltak kapcsolatosak.
- Mit gondolsz az idénynyitó meccsről?
- Amit elképzeltünk sikerült. Van még mit javulnunk, de azt év közben meg lehet oldani.
- Mit gondolsz arról, hogy a Mesteretek új kapust igazolt le?
- Nagyon jó barátságban voltam és vagyok is Wojciech. Nem voltam boldog, hogy elmegy, de megértettem változást akart és elment. Örülök azért annak is, hogy egy tehetséges és tapasztalt kapust tudtunk szerezni. Cech nagyon jó kapus láthattuk már ellenünk játszani és tudjuk, hogy mire számíthatunk tőle.
- Mik a céljaid erre az évre?
- Minél jobb helyezést elérni, minél több gólt rúgni és minél több gólpasszt adni. Ha ez sikerül én leszek a legboldogabb ember a világon.
- Utolsó kérdésem milyen esélyeket látsz a jövő heti meccsre nézve?
- Mindenképp úgy fogok oda utazni, hogy optimista leszek, és nem hagyom, hogy bármi is bezavarjon. Koncentrálni fogok, és a legjobbat fogom majd nyújtani. Szeretném segíteni, a csapatott és ezt senki, és semmi nem akadályozhatja meg.
- Köszönöm szépen a válaszokat. Sok sikert a jövő heti meccshez.
- Köszönöm.
- Végeztünk is. Remélem, nem fogod a pályára vinni a bánatod és teszel valami örültséget, mivel tudom, hogy kik ellen fogtok játszani és ott lesz Jennifer barátja is a pályán!
- Már miért is vinném? Nem érdekel Jennifer. Egy kurva volt, aki kihasznált. És tudod, hogy nem szeretem az olyan embereket, akik kihasználnak. Azt meg végképp ne képzeld, hogy haragomban felrúgom a srácot.
- Tudom. De mivel én azt szeretném, hogy búslakodj ezért ma egy kis férfias napot, tartunk. Sminkeshez megyünk, körmöshöz, masszázsra megyünk, ja és kihagytam a legjobbat, a fodrászt. Meg shoppingolni fogunk.- mondtam fapofával.
Láttam Aaron arcán a döbbenetet majd egy boldogságféle jelent meg az arcán.
- Most csak viccelsz ugye?
- Nem én. Ismerhetnél annyira, hogy tud, nem viccelek ilyen dolgokkal.
- Most komoly?- döbbent le totálisan.
- Csak viccelek. Golfozni megyünk, és ott alszom nálad. Tudod, mint régebben. Összebújva.- kacsintottam.
- Oké. Ebben már benne vagyok. És akkor most, hogy felhoztad a golfot, siess, mert már rég voltam golfozni.
Kifizettük az italokat és távoztunk. Az autóba beszállva beindította Rambo a motort és már mentünk is a szokásos helyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése